Rabu, 9 Februari 2011

Doktorrrrrrrrrrr

Doktor,
ku katakan padamu.
aku sedang sakit,
dan derita sakitku ini telah lama berpanjangan,
Doktor!!
kepalaku pusing,
bagai gasing yang berdesing.
Doktor,
kahakku berdarah,
sepertinya mulutku luka.
Doktor,
mataku sakit,
telingaku bengkak,
kepalaku berat...
ah..ah Doktorrrrrrrrrrrrr.....
dengarkah kau keluhanku?
dengarkah kau tangisan jiwaku?
49 dari 12 arkhhhh huhuhuhu
37 orang lagi di depanku
puiiii....cehhhh...huakkk
Aku ingin pulang
telah lelah aku menunggu,
kehausan aku berdiri.
Akan ku laporkan pada bantalku
akan ku adukan pada selimutku
Doktorrrrrrrrrrrrrr,,,,,!!!!!!!!!!!
Fahamkah kau bahasaku????
tinggggggg no13
aaaaahhhhhhhhhhhhh
tinggal 36 orang
seorang 15 minit
ah!!!!! 540 minit
bersamaan 9 jam
harus aku menanti lagi???
haruskah???
Doktorrrr
doktorrrr
jumpa dalam mimpiku yea
bawa alatan kedoktoranmu
aku ingin memahaminya
agar aku tidak sia-sia menunggu seperti ini
.Mungkin suatu saat.
aku tidak perlu ke sini lagi
menunggu dan terus menunggu
karna kau telah ajari ku ilmu menunggu
Bye doktor,
ingin aku terus terang padamu
bahwa,,,,,pembantumu si gemuk meloyakan mataku
yang si rompang merimaskan hatiku
yang si ramping menyesakkan fikiranku
yang si juling menyakitkan gigiku
ah. bye doktor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan