Jumaat, 5 April 2013

kisah cuti dan gaji pada 31.12.2012

  Teman ku ceritakan ,,,mungkin tentang kesalku atau hanya kisahku.hari ini cutiku yang terakhir untuk tahun ini... dan memang 31.12.adalah tarikh akhir untuk setiap tahun.lazimnya .jika saya bercuti. saya akan habiskan dgn segala aktiviti yang sangat berharga bagi diriku sendiri....lain pula hari ini. hari yang agak menuntut kesabaran dan ketenangan. apa tidaknya seharian ini saya cuma di pekan kota belud menanti masuknya gajiku untuk terakhir tahun ini.       Kurasakan cuti hari ini agak sia2, bayangkan seharian di pekan cuma dalam kereta. dan sekali sekali ke bank untuk melihat perubahan di skreen atm.  saya mual.. benar2 mual.selalunya saya tidak akan membiarkan masa berlalu begitu sahaja, nah atas dasar itu . habis kertas yang ada dalam kereta saya saya conteng dan lukis beberapa watak yang selalu saya bayangkan jika saya bosan. dan hasil contengan saya . saya akhirnya mendapat satu kepuasan dan keputusan yang agak menarik. (hasil dari contengan2 saya)
01.kucing yang melintasi kereta saya =02
02.anjing yang kencing di tayar2 kereta di sekitar kereta saya =07
03.perempuan yang memakai tudung dan berjalan seolah2 kb adalah cinta sejatinya =03
04.perempuan yang tak yakin diri dan cuba memikat pasangannya =03
05.lelaki yang memakai seluar ketat=12
06.lelaki yang memakai seluar di bawah pantatnya=07
07.burung yg agak sakit dan memerlukan perhatian =11
08.burung yang agak kurang ajar kerna menghadiahkan kereta saya taik yg busuk=01
 ...... (hasil dari lukisan2 saya).....
01.ATM......why?????( ? dilukis secara menegak?
02. yik ming....(y terlihat seperti w).....
03.jentera dan perkataan KATO
.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan